Pages

۱۳۹۰ خرداد ۲۵, چهارشنبه

در مدح و ستایش کسانی که خود را رهبر نمی دانند!

 اول باید امروز را یادآور شوم . امروز 25 خرداد هست ، کمتر کسی هست که نداند امروز روز سبز هاست .باید به یقین گفت که این حماسه دلیل حیات جنبش تا به الان شد.اصولا ما ایرانی ها انسان های قهرمان سازی هستیم ایرانی تا هست قهرمان ساز هست نمی دانم شاید هنوز به درجه ای از بلوغ سیاسی نرسیدم که بدانیم رهبر خوده ماییم و کسی جز خود ما نمی تواند باعث تغییر من شود و این واقعیتی هست که میر حسین  وشیخ به آموختند به ما آموختند که در رهبر خود را عدالت بدانیم به ما آموختند که رهبر خود را آزادی بنامیم به ما آموختند که طرف یک شخص نباشیم و  این عیب بزرگی بود که انقلاب درخشان سال 57 را به بیراهه کشاند آنقدر بر طبل رهبری واحد کوبیدند که یادم رفت مردم بودند انقلاب کردند البته بماند که بنیانگذار کبیر انقلاب این حقیقت را می دانست ولی بعد او ظاهرا نمی خواهد بفهمد که مردم *حجت خدا*بر زمین هستند برپایه این نخوت هست که نمی خواهد فریاد ملت را بشنود.باید هزار بار احسنت گفت به کسانی که می دانیم رهبرند اما خود را رهبر نمی دانند این رهبران 120 روز هست که در چنگال طاغوت اسیرند اما میراث گرانقدرشان که جنبش سبز ملی هست چنان دردل مردم ریشه انداخته که شاید نوید پیروزی را می دهد.
*به امید رهایی میرحسین و شیخ از زندان طاغوت*

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi ::

0 نظرات:

ارسال یک نظر